itlinx – Connect Careers voldoet aan NEN 4400-1 norm

Met ingang van maart 2017 is itlinx – Connects Careers NEN 4400-1 gecertificeerd. Na een grondige voorbereiding is op 21 maart jl. de inspectie uitgevoerd door Flexpect. Wij staan ingeschreven in het Register Normering Arbeid en daar zijn wij, als jong bedrijf, trots op!

Over het SNA-keurmerk:

Het SNA-keurmerk is ontwikkeld om de risico’s van inleners van arbeid en opdrachtgevers van werk te beperken. Op basis van de huidige wetgeving lopen deze partijen het risico dat zij aansprakelijk worden gesteld voor verplichtingen uit arbeid die door de uitlener of (onder)aannemer niet zijn voldaan. Bedrijven met het SNA-keurmerk worden periodiek gecontroleerd op hun verplichtingen uit arbeid, waardoor het risico voor de inlener en uitbesteder van werk wordt beperkt.

Ondernemingen met een SNA-keurmerk worden beoordeeld op hun verplichtingen uit arbeid, waaronder de aangifte en afdracht van (in Nederland) verschuldigde loonheffingen en omzet-belasting en de juistheid van loonbetaling.

Meer informatie:

Neem voor meer informatie contact op met ons: info@itlinx.nl of 013-591 4965. Wilt u meer informatie over het SNA-keurmerk? Kijk dan op de website van Stichting Normering Arbeid.